Na kwaterze - pomocne uwagi
- Aby uniknąć problemów z właścicielami wynajmującymi pokoje (apartamenty) każdorazowo należy sprawdź stan kwatery przed zamieszkaniem i zgłoś usterki. W niektórych apartamentach pobierana jest kaucja zwrotna za apartament. Po zakończeniu pobytu należy pobierać rachunek za wynajem. Chorwackie przepisy przewidują kary dla wynajmującego za niewystawienie rachunku, a dla klienta za jego nieprzyjęcie.
- Właściciel wynajmowanej kwatery nie ma podstaw prawnych do zatrzymywania dokumentów podróży (potrzebne do zameldowania). Zazwyczaj dokumenty pobierane są w dniu przyjazdu i na drugi dzień zwracane. W przypadku obaw zaleca się wykonywanie fotokopii dokumentów podróży i posługiwanie się nimi w kontaktach m.in. z właścicielami apartamentów.
- Pamiętaj że właściciel kwatery powinien zameldować cię w ciągu 12 - 24 godzin, jeżeli tego nie dopełni samemu należy się zgłosić do najbliższej Turistička Zajednica
- Pamiętaj aby nosić przy sobie dokumenty i tym samym mieć możliwość okazania ich służbom do tego upoważnionymi. Brak dokumentów może skutkować grzywną w wysokości od 500 do 3 000 kun
- Należy znać dokładny adres kwatery.
- Zabronione jest nocowanie poza miejscami do tego przeznaczonymi.
- W przypadku wyjazdu w celach zwiedzania na dłużej niż 12 godzin należy uprzedzić właścicieli kwatery.
Polecane
KONTAKT Z NAMI :
Telefon: +(48)601056866, +(48)785123101,E-mail: dziendobrychorwacja@op.pl